Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2009 11:37 - Кралицата може и да е гола, но Мадона дори това успяваше да обърне в своя полза
Автор: apka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2890 Коментари: 2 Гласове:
0



image

Сама се издърпах на върха - за презрамките на собствения си сутиен.


Не съм жертва. Не са ме изнасилвали, в детството не съм  захвърлено дете, не пия и нищо не дължа на мъжете...


Аз съм сексуална. Това е положението. Дори ако си надяна чантата на главата си, гласът ми пак ще пробие. А той е сексуален.

Предпочитам да вървя през огъня, а не да го заобикалям.

Всички певици са  ексхибиционисти  - независимо признават ли го или не.


Ако аз правя нещо и 99 човека от 100 казват, че им харесва,  в паметта ми остава само онзи един, на когото то  не му харесва...

Има два вида идиоти: сексуални маниаци, които искат да обладават макар и част от долното ми бельо, и прекалено високонравсвени ора, които искат да отида в ада.


Повечето американци мислят , че се разхождам  в къщи с камшик, ям младежи за закуска,
 а на обяд - девойки.


Не мисля, че ме мразят. По - вероятно е  просто да се страхуват. Хората мразят това, което ги плаши.


Всички мъже в живота ми са били полезни за кариерата ми, но аз ги обичах не само заради това.

Четенето е моето второ  най - любимо занимание.

Сексът бил мръсен.  Само , ако не се миеш.


Не познавате истински момчето, докато не го помолите да си сложи презерватив.

СПИН -ът  е най - лошото,  което след Хитлер се случи през ХХ век.

Израстнах между два образа на жени: девственици и развратници.


При изповед никога не казвам какво наистина дъм правила. На мен, разбира се, ми се пишат разни малки грехое. Но аз, надявам се, ще си осигуря лична линия за връзка с Бога и ще му кажа всичко в собствената си спалня.


МАДОНА





Тагове:   Мадона,   може,   Дори,   обърне,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vampireangel - Има много истина
17.02.2009 15:01
в някои от тези цитати :-) "Предпочитам да вървя през огъня, а не да го заобикалям." - това много ми хареса!
цитирай
2. tanyarisemova - Здравей
19.02.2009 13:14
Много ми хареса постинга. Браво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apka
Категория: Изкуство
Прочетен: 231857
Постинги: 74
Коментари: 146
Гласове: 1425
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930