Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2008 14:53 - Стар коледен подарък
Автор: apka Категория: Изкуство   
Прочетен: 2587 Коментари: 5 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Разбързах се, бях си наумила вчера да правя какво ли не от поизоставените си неща в къщи. Повдигнах се на пръсти и отворих високата врата на  секцията, чиято преграда  не ползвам в ежедневието си. Понатрупани  непотребни предмети, женски щуротии, които   почти не  ползвам и какво ли не. Всъщност търсех една  кутия с коледна украса.
Намерих я, но под нея нещо забравено привлече погледа ми.
Всъщност това  беше нещо червено - извадих го - червена раничка с черни ивици по края , с широка презрамка за  носене през главата , а на презрамката черен калъхф за dsm с червено капаче.
Миналата коледа един човек ми го подари. Всъщност беше на легло и трябваше да го видя.
Каза ми:
- Каквото съм направил, съм направил, оттук насетне ще работя за мене си и за тия около мен, докато мога. Не обърнах сериозно  внимание на думите му, защото и друг път е бил на легло, но не се е предавал.
Отвори  секцията, над главата ми  - там има нещо червено за теб.
Преди една година отворих секцията му и извадих тая раница. Беше опакована в прозрачен плик. Чак сега я извадих от обвивката да и видя преградите - и евентуално дали изобщо ще я ползвам, ако и дойде времето....
В калъфа, в черния калъф за DSM  - а, който разкопчах сега, този човек  умишлено ми е бил пъхнал няколко банкноти  по 50 лв./Ако го знаех навреме, в разговорите ни по - късно щеше  да  стане дума за това, но той умишлено мълчеше/.
Парите не са  подарен подарък, а  нещо като невъзможно продължение на  неподарени подаръци, които повече не могат да се случат...
А той  предварително го е проумял....
 Всъщност става така, че можеш да си вземеш поука от човек  и когато го няма на този свят и е очаквал това....
Него го няма вече, няма го коледата да му честитя...
Толкова смесени чувства  ми обърнаха вчера деня и почти нищо не свърших...
Раницата е реклама на Глобул, потърсих стария си глобулски dsm заредих го, исках да видя дали съм изтрила   номера му.
DSM - а ми каза: "Няма невидими живи!  И животът на живите продължава!"
Искам на всички, които  до мен се докосват коледата да честитя, а в находката на стария си подарък намирам сигнали, някаква мисия - вярвам, и се надявам че  Новата годината  ще е по добра!
Исках да кажа  още неща, но и само един да ме разбере за мен ще е достатъчно!











Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinov50 - Замисли ме...
31.12.2008 08:16
Весела новогодишна вечер и щастлива нова 2009 година!!!
цитирай
2. apka - Blagodarq ti
31.12.2008 12:06
Vesela da bude i za teb i dobra uspe6na i shtastliva godina!
цитирай
3. letisi - тези които са си отишли от нас остават завинаги в мислите ни...
31.12.2008 16:23
и имаме ли нужда от тях са живи чрез спомените и чувствата ни...покоят на тези които са си отишли не дава покой на нас които оставаме след тях....пожелавам в живота ти да няма големи загуби и скърби...да намериш онова от което се нуждаеш и да се радваш на живота с много усмивки и красота...:)))
цитирай
4. apka - tezi koito sa si oti6li spored men
31.12.2008 16:43
trqbva da idvat v mislkite ni samo kogato e nujno samo kogato imame nujda da se setim za tqv v momenti v koito ni trqbvat i da se setim kak bihme postupili te ako ni lipsvat....
4ovek trabva da prevuzmogva i tova e tlasuk napred - da mojhe6 i uspqva6 bez tqh...
Taka mislq az.
Jiviqt Jivotut e vsi4ko!
Mnogo pozitivni misli i krasiva i usmiuhnata godina!
цитирай
5. mmmmmmmmm - Честита и
03.01.2009 18:16
щастлива Нова година!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: apka
Категория: Изкуство
Прочетен: 231787
Постинги: 74
Коментари: 146
Гласове: 1425
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930